מאיזה גיל אפשר לבצע השתלת שיניים?
Rate this post

מאיזה גיל אפשר לבצע השתלת שיניים?

השתל שיניים ניתן לעשות כבר מתחילת גיל העשרה. השתלת שיניים לילדים פחות נפוצה מאפשר אצל מבוגרים אך אכן היא אפשרית. בגילאים מבגרים יותר השתלת שיניים תתאפשר על פי מצב הבריאותי של מטופל, למשל חולי סוכרת עם סוכרת לא מאוזנת לא תמיד יכלו לעבור השתלת שיניים. השתלת שיניים בגיל מבוגר דורשת בריאה בריאותית וכן בדיקות הרקע הרפואי של המטופל.

השתלת שיניים בגיל צעיר

קיימים מקרים קיצוניים בהם צעירים נאלצים לעבור השתלות שיניים, זהו לא המצב המזהיר ביותר, אך עדיך על תותבות מגיל צעיר. הסיבה המרכזית להשתלת שיניים בגיל צעיר היא כתוצאה מחבלה. הקהל הצעיר לא תמיד יודע לשמור על עצמו ולא תמיד מבחין בסכנות הצפויות ולכן הם נחבלים ונפצעים. חבלה באזור הפה יכולה להוביל לאיבוד השיניים. במקרים אחרים הזנחת השיניים יכולה להוביל לריקבון בשורש השן הדורשת השתלת שן במקום.

השתלת שיניים בגיל מבוגר

אנשים מבוגרים לאחר שנים של שימוש בשיניים הטבעיות מתחילים לאבד שיניים, הסיבה לכך ששכבת האמייל נהיית דלילה וגורמת למראה השן והשתנה ולהחלשת אחיזת השיניים בפה.
השתלת שיניים מקצועית יכולה לשפר את איכות החיים בקרב מבוגרים ואף להחזיר את החיוך המושלם שהיה להם בעבר.

אם השתל שיניים מעניינת אתכם אז הגעתם למקום הנכון. ד"ר מירי ישראל כאן בכדי לייעץ לכם על הטיפול הנכון ביותר עבורכם. למידע נוסף פנו עוד היום למרפאת ד"ר מירי ישראל וקבלו את הייעוץ המקצועי ביותר.

צרו
קשר

x

צור קשר

דילוג לתוכן