גשר שקוף לשיניים
5 (100%) 6 votes

miri2

גשר שקוף לשיניים

החיוך הוא אחד מסממני האופי והנראות הראשוניים ביותר מהם אנו מתרשמים אצל האדם שמולנו. הרושם הראשוני שנוצר ע"י אותו חיוך סימפטי ורחב, הוא אחד הגורמים שהופכים אותנו לשונים מכלל הישויות בטבע, אבל מה קורה כאשר החיוך אינו בא לנו כל כך בקלות…?

מתן מענה אסתטי לקושי אורתודונטי כמו לסת בלתי אסתטית בכלל, ושיניים עקומות ברמות השונות בפרט, יצרו דיונים לא מעטים בקרב האורתודונטיה המקצועית. שיפור המראה, ללא הצורך בהשפעה חיצונית נראית לעין, ניתנת היום באמצעות פתרונות טכנולוגיים שונים. פתרונות אלו מאפשרים למטופל להיות עם ולהרגיש בלי, תוך התקדמות דינמית ומהירה יחסית (בהתאם למצב ההתחלתי של הפה והלסת) בשלבי היישור.

לא שורפים גשרים – אבל כן עושים אותם שקופים יותר

גשרים ליישור שיניים, כמו גשרים שקופים כוללים כמה אפשרויות וסגנונות. גשר בשיניים יכול להיות בעל סגנון קשתי, בעל סמכים או בעל ריבועים. כל אלה ניתנים גם בסגנון השקוף וכמעט בלתי נראה שלו. גשר בשיניים כבר לא חייב להיות בולט ונראה לעין ומקבל כמה חלופות יעילות ואופציונליות, בהתאמה לצורך וגיל הלקוח.

גשרים בשיניים – פנימיים

זהו גשר לשיניים, המותאם בעיקר למבוגרים ונוער, ומאפשר הסתרה מושלמת של הגשר על ידי התקנתו מאחורי השיניים. גשר בשיניים קל לניקוי ומונע קשיים בעת אכילה. ההסתגלות לגשר זה מהירה במיוחד, תוך ימים ספורים, בשונה מהגשרים המסורתיים, היוצרים לחץ בלתי נעים על הלסת.

גשר בשיניים - אחרי

משתמשים לפי שעה – פלטות ייעודיות למפונקים

עוד פתרון נוח ומפתיע במיוחד, אשר מחליף את צורך התקנת גשר בשיניים, ניתן למצוא בפלטה הזמנית, המותקנת בתוך הפה למספר שעות במהלך היום או הלילה ותורמת ליישור שיניים ללא כאב וללא הצורך ב"מחויבות" וקשר רציני ומחייב כלפי הגשר או מבנה יישור השיניים.

זוהי טכנולוגיה מתקדמת וממוחשבת, המאפשרת פתרון נוח במיוחד לאלה מכם אשר אינם סובלים ממקרים קיצוניים מאוד של שיניים עקומות ומותאמת לרוב הלקוחות וטווח גילאים רחב במיוחד, בהסתמך על המצב הבריאותי של הפציינט והמלצת רופא השיניים / האורתודונט, כמו בכל מקרה של בחירת גשר לשיניים.

גשר שקוף לשיניים – לא חייבים לסבול כדי להיות יפים

ההשלכה המיידית בעת התקנת גשר בשיניים או פלטה, באה לידי ביטוי ע"י החמרה מיידית במראה החיצוני, הרבה מעבר למצב ההתחלתי שלו. השפעה זו גורמת לרבים מאיתנו לפסול את רעיון יישור השיניים על הסף.  גשר שקוף לשיניים, הינו פתרון שניתן בעיקר למבוגרים ומתבגרים בשלבי ההתבגרות האחרונים, למניעת תחושת המבוכה.

טכנולוגית הפיתוח של גשר שקוף לשיניים, הביאה לשיפור משמעותי בתהליך, תוך כדי הסרת החשש מהמראה ה"מתכתי" של הגשר. גשר שקוף בשיניים דוחק את החשש הצידה ומאפשר לנו לבחור בטכניקת יישור שיניים, אשר לא רק משפרת פלאים את מצב ומראה הפה, אלא גם עושה זאת בדרך מעודנת הרבה יותר.

יישור שיניים

פלטות נשלפות ליישור שיניים – השליטה בשיניים שלכם

טכניקה נוספת ונפוצה במיוחד, היא הפלטה השקופה, הפלטה השקופה הינה פלטה המותאמת למטופל אצל רופא השיניים או האורתודונט, ובשונה מהתקן גשר שקוף לשיניים, ניתנת להסרה והרכבה מחודשת בשעות היום הרצויות והמועדפות על המטופל. בשונה ממבנה גשר שקוף בשיניים, הפלטה השקופה, מיועדת לבעלי עיקום קיצוני פחות בשיניים או לחלופין, משמשת לתחזוקה ושימור אסתטיקת הפה.

פלטת השיניים, ניתנת להרכבה בכל שעה משעות היום, אל חשוב מאוד להקפיד על עקביות ורציפות, על כן, פלטה זו תתאים פחות לילדים צעירים וכלל משתלמת פחות מבחינה כללית לעומת גשר שקוף בשיניים, על אף הנוחות היחסית שלה.

לחצו – לקבלת ייעוץ ראשוני – ללא עלות!

גשר לשיניים

מאיזה גיל אפשר לעשות גשר בשיניים לילדים?

ההנחה המקובלת היא כי לא מומלץ לעשות גשר בשיניים לילדים מתחת לגיל 8, משום שבגיל זה שיני החלב הן עדיין הרוב בפה. מגיל 8 ואילך כבר התחלפו רוב השיניים אם לא כולן, ולכן ניתן להתקין גשר לשיניים לסידור השיניים ה "בשריות". יחד עם זאת, לא מומלץ להמתין זמן רב מדי עם טיפולי אסתטיקה דנטלית בקרב ילדים וכדאי לקחת אותם למעקבים של רופא שיניים ואורתודנט באופן קבוע, החל מגיל 4.

עוד סיבה להתקין גשר בשיניים לילדים בשלב מוקדם, היא על-מנת לא לגרום להם לחוש שונים מחבריהם. בנוסף, יישור שיניים בגילאים בהם עצמות הפה והלסת רכות יחסית, מאפשר טיפול מהיר ואפקטיבי יותר מאשר במבוגרים.

קצת על גשר מרילנד 

גשר מרילנד הוא גשר לשיניים המותקן במקרים של שן חסרה. הסיבות לשן חסרה יכולות להיות מגוונות: תאונה או חבלה שפגעו בה, עקירה של שן "בשרית" ובמקרים מסוימים חוסר בקיעה שלה. גם במקרה זה, ההשלכות הן אסתטיות ורפואיות. שן חסרה עלולה לגרום להפרעה בדיבור ואפילו בלעיסת מזון ומעבר לכך, פה חסר שיניים נראה מוזנח ומשונה. לכן, גשר מרילנד הוא הפתרון האידיאלי לבעיה זו. הוא מאפשר התקנת גשר בשיניים ללא צורך בהתקנת שתל דנטלי מסובך ויקר וברוב המקרים גם לא מצריכה את השחזת השיניים שמסביב לשן החסרה או התקנת כתרים בהן.

גשר מרילנד מורכב משן מלאכותית מחרסינה, הנצמדת לשיניים הצמודות לה באמצעות שיטת צריבה חדשנית. הוא מעניק מראה טבעי ושלם מבלי הצורך בטיפולים נוספים, אם כי לעיתים הוא משמש כגשר לשיניים באופן זמני עד התקנת שתל דנטלי.

על-מנת להבין איזה סוג של פתרון דנטלי מתאים ביותר לכם או לילדים שלכם, פנו לאורתודנט מומחה שיוכל להציג לכם את מכלול האפשרויות ותוכלו לבחור מהן את המשתלמת ביותר.

יישור שיניים לייעול הטיפול הרפואי

טכניקות וטכנולוגיות יישור שיניים, אינן מיועדות אך ורק לשיפור מראה הפה, לעיתים שיניים עקומות באופן קיצוני, עלולות לפגוע גם באיכות החיים, לכן הכרחי לבצע התקנת גשר בשיניים, בין אם שקוף או לאו דווקא שקוף, לייעול תהליך הטיפול הבריאותי בשיניים. שיניים עקומות מאוד יקשו על הרופא את דרכי הגישה אל תעלות הפה, מצב שעשוי להוות קושי רב אשר ישפיע על טיפולי שיניים בעתיד, כאשר לעיתים אף נוצר סיכון כירורגי.

לחצו – לקבלת ייעוץ ראשוני – ללא עלות!

אולי יעניין אתכם גם: יישור שיניים


צרו
קשר

x

צור קשר

דילוג לתוכן