יישור שיניים שקוף
Rate this post

יישור שיניים שקוף

יישור שיניים שקוף – מפסיקים להתלבט ומתחילים ליישר….

אתם מסתכלים במראה ואוהבים את המראה הכללי, חיוך קל לבבואה שלכם ואתם ממהרים לסגור את הפה. המראה העקמומי הזה, מעבר להבעה העקמומית אחרי שצפיתם באותו מחזה, גורמת לכם לחשוב שוב על הצעת יישור השיניים שקיבלתם אשתקד.

אבל האם זה לא גיל מבוגר מידי להרכיב בו גשר? הגשרים ומבני היישור השונים, מאפשרים לכם ליהנות מאופציה של חיוך ישר ובריא, ללא המראה ה"מבורזל" והמגושם.

מחפשים שיטות ליישור שיניים? לחץ כאן >>

יישור שיניים

טבעות שקופות ליישור שיניים – עדין, נוח ובלתי נראה

זוהי אופציה המתאימה לשיניים עקומות ובולטות, הטבעות מחזירות את השיניים אל מקומן הטבעי. הטבעות עשויות מחוט אורתודנטי- פלסטי, גמיש ושקוף, הקרוי פולימר שאינו נראה כמעט, אלא במבט קרוב מאוד. מאפיין נוסף מלבד הנראות המזערית שלהן, הוא מאפיין הגמישות והרכות של הטבעות, הטבעות קלות מאוד לניקוי וניתנות להסרה על ידי המטופל, לצורכי ניקוי הטבעות עצמן וצחצוח שיניים יעיל יותר, ללא ההצקות וההטרדות הקיימות בגשרים הרגילים, בנוסף ליישור שיניים בלתי נראה כמעט.

גוון אחד של שקוף – סמכים שקופים ליישור שיניים

לאלה מכם הסובלים מעקמומיות חמורה ומסטיית שיניים קיצונית, הליך היישור המומלץ הוא הגשר הקלאסי. בעקבות הבנת הצורך פותח גשר שיניים באמצעות סמכים שקופים, זהו יישור שיניים שקוף הזהה לגשר הקלאסי אך נבדל ממנו במראה השקוף שלו אשר מעניק לפה מראה מגושם פחות. הסמכים השקופים, מומלצים בעיקר לנערים ומבוגרים.

רוצים לדעת למה לעשות טיפול יישור שיניים לילדים במרפאת ד"ר מירי ישראל ? לחץ כאן >>

רוצים לשמוע על המיוחדים שלנו ? פלטה שקופה

הפלטה השקופה, קרויה במקרים רבים גם בשמה הממותג: "יישור שיניים ללא גשר", מאחר שמהווה אלמנט יישור שאינו קבוע ושאינו בעל מבנה המזכיר גשר לשיניים. הפלטה נעימה יותר בעצם תחושתה, קלה לניקוי, נוחה להסרה ובמקרים שונים ניתנת להתקנה בשעות ספורות של היום, במקרים של עקמומיות שאינה חמורה או למצבים של שימור מראה הפה או השיניים לאחר הליכי יישור שיניים- פעולה מומלצת במיוחד בקרב אורתודנטים ורופאי שיניים.

טיפ לשימור שיני הילדים: ניתן לרכוש פלטה ייעודית לשימור שיני ילדים לאחר תום תקופת השינון (התחלפותן של השיניים החלביות באלה הקבועות), למניעת עקמומיות ושינוי מבנה השיניים בעתיד.

                                          למידע נוסף בנושא: יישור שיניים אינויזליין לחץ כאן >> | למידע נוסף בנושא: יישור שיניים לינגואלי

צרו
קשר

x

צור קשר

דילוג לתוכן